حرف بزنیم؟ 🩹❤️‍🩹

اولین باره تو این وبلاگ و کلا تو فن‌سایتام همچین پستی میذارم، به امید فلاپ نشدن 🕯.

بیاین بگین چه میکنین؟ چه گروهایی رو تو این یه سال گذشته استن میکردین؟ گروهی رو آن‌استن هم کردین؟ 

بایس‌لیستتون در چه حاله؟ 

از کیپاپ گذشته، خودتون چه میکنین ویژوالا؟ 🫧

اگه موافق باشین از این به بعد [احتمالا بعد از کنکور روند جدی‌ش شروع شه، مثل talented visual] یه سری پست اینطوری منتشر میکنم، درمورد خودمون و گروهای مختلف صحبت کنیم و بیشتر آشنا شیم. میتونین به عنوان صفحه چت هم بهش نگاه کنین، کامنتا بدون تایید منتشر میشن.

  • rhn -🍋

امتحان میکنیم، امتحان میکنیم.

بیان چقدر خلوت شده.......

آخرین کامنت وبلاگ شهریور بوده (((=

من امسال kiss of life  خیلی خفن بودن 

واینکه تو مراسم ماما اجراشون اهنگاشون وکالشون عالیییییی 

 

اسمشون فقط یکم عجیب به‌نظر میرسه...
من درست نمیشناسمشون صرفا از ترک دبیوشون اون بخش وایرالشو شنیدم و اجرای ماماشونو دیدم که جدی محشر بود.
بیا خودت را معرفی کن 🌙 !

بابا ولم کن من به خاطر کنکور حتی وقت فندومای اصلیمم ندارم::))

فقط سونتین و پنتاگون و اسپا رو این مدت جدی دنبال کردم درحد آپدیت و اینا. امروز تازه فهمیدم آیدل کامبک داده::)))

صیمم.. 
عامم منم سونتین فقط! اونم صرفا گویینگو چک میکردم تا چند هفته پیش و کامبک و ناناتور. آپدیت و اینا اصلا چک نکردم و قشنگ از شوخی‌های بین فندومی عقب افتادم.
کامبک ((= دلم برای روزایی که این کلمه برام معنی داشت تنگ شده.
عا من سر عکساشون که سر و صدا کرد خبر داشتم قراره کامبک بدن ولی امروز بوده یا چی؟ '-'
ولی جدی دستشون درد نکنه سر عکساشون رفتم یه‌دور دوباره run devil run رو دیدم و خاطرات قدیمی‌ زنده شد :)))

ولی بعد کنکور برنامه دارم انهایپنو صاف کنممم

برای من این لیست جدا طولانیه!
اول تمام برنامه‌های نیوجینزو زیر و رو میکنم چون عملا از وقتی دبیو کردن من کنکوری بودم و هیچ کانتکتی ازشون ندیدم و صرفا آلبوماشونو چک کردم.
بعدم بوی‌نکست‌دور و توآس !! انگار گروهای هایب به طور کلی نظرمو جلب میکنن.
کلا با نسل ۵ آشنایی ندارم. سایکرز و رایز و بیبی‌مان و کیس‌آف‌لایف و گروهای نسبتا فلاپ نسلشونم باید بشناسم و ببینم از این نسل کدوم گروها رو استن خواهم کرد.
تا اینجا نیوجینز و بوی‌نکست‌دور تو لیستن.

..

دلم برای مراسمای آخر سال گروهای نسل ۳ تنگ شده ㅠㅜ

راستی گفتم ㅠㅜ، پاشین برین موزیک‌ویدیوهای BOYNEXTDOORم ببینین.

خیلی کیوت و مامانی‌ان. اینجا رو چک کنین، موزیک‌ویدیوهارو با زیرنویس گذاشتم، پروفایلاشونم به‌زودی آپدیت میشه.

امسال کلا کیپاپ، کیدراما، ناول، انیمه و...  همه چی تعطیل:»  از هیچی ام خبر ندارم🤧

پارسال تقریبا همه گروه هارو چک میکردم 

من تو هیچ گروهی بایس ندارم کلا، ولی قبل رو دور کنکور افتادن تیون گرلز جنریشن و شوهوا جی ایدل رو دوست میداشتم

 

حالمان هم خوب است انشالله کنکور رو به موفقیت خونه بخت بفرستم تا لیست فیلمامو ببینم😔

امیدوارم شماهم به نتیجه دلخواه برسی♡♡

من متاسفانه نمیتونستم یهو صفرش کنم، سرِ همین چند تا سریال تاپ امسال -که همچین مالی‌ام نبودن اکثرا- رو دیدم و یه چند تایی از کامبکای اخیرو صرفا تایتل ترکاشونو شنیدم / موزیک‌ویدیو رو دیدم. ولی اینطوری چک کردن گروها جدا نبوده برام. صرفا سونتینو دنبال میکردم. اونم آپدیت نه... چیکار میکردم پس اینهمه وقت تلف کردم‌.
ته‌یان عزیز دلِ همه‌ی سواناست.
من تو آیدل بایس ندارم ولی بخوام یکیو انتخاب کنم اون یوکی‌عه!

بعد از کنکور وقت عر زدن فن‌گرلی کردن و فیلم دیدنه. امیدوارم اشتیاق الانم برای فیلم دیدن رو بعدِ کنکورم داشته باشم TT.
شما هم هم مهدیه جان ♡>-< با آرزوی موفقیت در کنکور و سایر مراحل زندگی‌ ×-× !

من برنامه شناخت رایزو دارم، برگشتن به فندوم انهایپن و البته زیر و رو کردن کامل نسل پنجTT

همچنین برنامه ها و ریلیتی شوهای فندومای اولم😭😂

ریحون بیا کنکور دادیم باهم بریم نسل جدیدو بشناسیم-

صیم صیم صیم برا همه‌ش.
من میخوام یه‌دور گویینگ‌سونتین ری‌واچ کنم...
برنامه‌ی عصر کنکورم همینه! بلافاصله یه بسته‌ی اینترنت میگیرم و تلپ میشم تو یوتوب.

این مدت بیشتر آهنگای اسپانیاییمو گوش میدادم و آرتیستای رندوم لاتین پیدا میکردم بدین ترتیب که یکیو رندوم تو اسپات میذاشتم رو شافل😭😂

و باید بگم بانو lola indigo>>>>>>

تنها آهنگ اسپانیایی‌ای که شنیدم Despasito بوده و تمام.
این بانو رو هم نمیشناسم. ولی صرفا تصور کردم وایب گرفتن با آهنگای اسپانیایی >>>

خیلی خفنن جدا

من میزوکی ام  خیلی خوشبختم از اشناییz^^z

شوما؟ *-*

بلی به مقدارِ فراوان. یه جذابیتِ خاصی دارن، برعکس گروهای فعلی که برخلاف کانسپتای دارک وایب کیوتی دارن، اینا وجودیتشون هم سکشی میزنه.
میزوکی‌شی -وبلاگ مربوط به کیپاپه، اینکه نیک‌نیمت ژاپنیه قرار نیست باعث بشه با پسوند سان/کون/چان که هیچوقت نفهمیدم چی به چیه صدات کنم، راستش دلیل اینکه خطاب نمیکنم هم اینه که نمیدونم چی به چیهXD-ص
خوشبختم گلل. منم ریحون میباشم. عامم آره همین.
مایل به تمایلِ معرفی بیشتر؟ سن و ام‌بی‌تی‌آی و اینا..؟

بین گروه های نسل 5 من xikers و 8turn رو کلا خیلی دوست داشتم

ایت‌ترن(؟ امیدوارم اسمشونو درست گفته باشم) رو صرفا تو چالششون با متیوی زیروبیس‌وان دیدم و هیچی ازشون نمیدونم. هیچیِ هیچی. بعد کنکور میرم برای شناسایی!
ولی سایکرز.. آخ سایکرز... یعنی این پسرا از دبیوشون قشنگ یه جا وسط وسط قلبم باز کردن. سبک آهنگا و موزیک‌ویدیوهاشون دقیقا استایل خودمه و خیلی میپسندمشون -اعضا رو نمیشناسم-
و خدای من کریستال قنبتفببو، دلم برات قدِ نخود شده بود =((( 
کی این کنکور لعنتی تمام میشه بیام تلپ بشم تو وباتون حرف بزنیم با هم ...

یس همینطوره 

نه بابا راحت باش میزوکی خالی هم بگی میشه

ریحون جون بگم بهت که INFJ آخرین باری که تست رو دادم این بود باید دوباره بدم البته فک کنم تغییری نکنه 

من قبلا هم اینجا بودم ولی بدلایلی پاک کردم دوباره هستم 

از اون موقع خیلی ها رفتن واقعن ناراحت شدم 

 

اشکال نداره هنوزم وقت هست تو میتونیییییی💙

اره احساس میکنم بعد کنکور جز خوردن و خوابیدم کار خاص دیگه ای نکنم و الکی لیست درست کردمD: 

وایXDDD من مائده ام ریحونی، احتمالا بخاطر فونتش اشتباه خوندی:» 

ممنون عزیزممممم همچنین♡♡♡

آره ایت‌ترن درست گفتی^^ سبکشون رو دوست دارم در کل..

وااییییی خداایااااااا T T T T T چقد خوشحالم بالاخره دارم یکی رو میبینم سایکرز میشناسه T.T وااایییی

ریحون بعد کنکور فقط بیا پیش خودم تک تک شون رو بهت میشناسونم برنامه و اصلا هرچی خواستی برات معرفی میکنم *^*

منممممممم خیللللیییییی میصت بودم وااهااییییی@.@ یکم مونده...تموم میشه ریحون T.T

هایی یه وب زدم از کیس اف لایف دخترای خفن نسل 5 

میشه وبمو پیوند کنی و توی یه پست از وبم حمایت کنی ؟ چون تازه تاسیسه و حتی یه دنبال کننده هم ندارم 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
برچسب های بنفش

~~~~~~~ PLAY ME ~~~~~~~~

 
bayan tools 𝐄𝐍𝐇𝐘𝐏𝐄𝐍 𝐏𝐨𝐥𝐚𝐫𝐨𝐢𝐝 𝐋𝐨𝐯𝐞

𝘐𝘵’𝘴 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘢 𝘱𝘰𝘭𝘢𝘳𝘰𝘪𝘥 𝘭𝘰𝘷𝘦
내 뜻대로 되지 않아
흔한 𝘧𝘪𝘭𝘵𝘦𝘳조차 없어
𝘉𝘶𝘵 𝘐 𝘭𝘰𝘷𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘷𝘪𝘣𝘦

طبقه بندی بر اساس اسم گروه
Designed By Erfan Powered by Bayan