NewJeans ‘Bubble gum’ Photo Concept

فوتوکانسپتهای سینگل پری-ریلیز Bubble Gum

  • rhn -🍋

پ.ن 1 : همزمان با دیدن زیبایی‌های دخترام، آهنگشونم از اون گوشه پلی کنید و لذت ببرید =))

پ.ن 2 : کات‌های مجله Melon رو هم انداختم وسط فتوکانسپتا چون لوکیشن یکی بود. برای اون پست جدا نمیزنم.

 

+ قالب چگونه شده؟ بگین اگه چیزی اذیت کننده‌س و باید عوض بشه، عوض کنم.

نه ولی جدی پاشین نیوجینز استن کنین.

قالب عالیهه مخصوصا اون جمینش

...

نیوجینزم مگه میشه دوست نداشت...میخوام بایس انتخاب کنم__

با زیبایی‌های آیدلای نسل ۳ و ۴ و ۵ اینجا رو بالانس کردم که همه‌جور فنی راضی باشه.
+ میخواستم رنجون رو هم بذارم ولی جلوی رگِ شیجنی‌م رو گرفتم و به زیباییِ جه‌مین بسنده نمودم.

میشناسی‌شون کلا؟ اسم اعضا و اینا؟ انتخاب کنن، کنجکاو میباشم.

خاک به سرم اینجارو.

 

+درمورد نیوجینز نظرامون متفاوته ترجیح میدم وارد بحث نشم فقط میگم که استن نمیکنم و نخواهم کرد(هرچند زیبایی دنی ال>>>>>>>>>)

خیلی نانازمامانی نشده؟ :<<<
هرچندوقت‌یه بار یه نگاه میندازم قالبو بعد میرم سراغِ درس و زندگی‌م.

+ اتفاقا مایلم نظر متفاوتت رو بشنوم و خوشحال میشم بدونم دلیل اینکه نه‌تنها میگی استن نمی‌کنی که اضافه میکنی استن نخواهی کرد چیه؟ دقیقا چه موردی باعث شده همچین نظری داشته باشی؟ (جدی خیلی غیرواقعیه! مخصوصا این ارا با موهای فرفری‌ش)

ولی اون دختره که بین ریکی و جمینه کیه؟یکم شک داشتم سومین استیسی باشه بازم نمیدونم...

نه دیگه همین که قالب سبزه اصلا حق سیزنی بودنو ادا کردی

اره بابا...جدا همشون یه وایب خاصی دارن و اینکه دوسشون دارم در حال حاضرم دارم به هرین یا مینجی فک میکنم دقیق مطمئن نیستم...هیع

بایس خودت کیه؟

عه ولی شبیه هست به سومین، نه ایشون یوجین، مکنه لوناست که بعدِ جدا شدن -فعلی- لونا، با لوسمبل دبیو کرده.
:))) هاها.
انتخاب‌هات بسی گوجی‌موجی‌ان. انگار که بین هاپو و گربه بخوای یکیو انتخاب کنی. من بایسم صددرصد دنی‌ال‌عه. رکرم هانی‌فام. لایک برای واقعی این دو دختر >>>

میگم...من اعضای لونارو نمیشناسم...

جداشدن فعلی؟خیلی وقته چیزی ازشون ندیدم جریان چیه؟

.

جدنی همشون لایک دارن...و این سخت می‌کنه کارو

دنی‌ال و هانیی جدا وااو

 بلک‌بری برگشت چوو رو اخراج کرد با یسری دلایل مسخره. (اولین عضو گروه بود که جرئت کرد از بلک‌بری بخاطر اینکه ازش بیگاری میکشه و حقوقشو نمیده شکایت کنه) و اوربیت‌م به‌خاطر چوو آلبوم آخر‌شون رو بایکوت کردن و سر همین باقی اعضا شجاعت اینو پیدا کردن از بلک‌بری شکایت کنن! خیلی طول کشید پروسه‌ش ولی نهایتا همه‌شون تونستن از کمپانی بیان بیرون و دوباره دبیو کنن. ۵تاشون رفتن مودهاوس و تحت پروژه آرتمیس دبیو کردن، ۵ تاشونم رفتن سی‌تی‌دی و با لوسمبل دبیو کردن، چوو و ایو هم سولو که البته نمیدونم ایو دبیو کرد یا نه. -خبرام مال چند ماه پیشه-

+ کل قضیه رو با جزئیات میخوای بدونی اینجا و اینجا رو چک کن. 

ناز مامانی؟ میخوام توش زندگی کنم.

 

+آی مین...یکم اورریتدن به نظرم؟ نمیدونم ولی هیچکدوم از اهنگاشون به دلم نمیشینن و چون با تیک تاک رسما دارن میترکونن خیلی خوشم نمیاد از آهنگاشون. فک کنم فقط هایپ بویو تونستم گوش بدم چندبار.

هرچند که استعداد دارن.

×_×


+ منظورت از اورریتد رو نمیفهمم. یعنی بیشتر از چیزی که واقعا هستن دیده شدن؟ اگه قرار باشه به یه گروه بگیم اورریتد اون صددرصد آیل(copy)ایت عه. 
نسل جدید کلا برای وایرال شدن میخونن. یعنی اینو بیخیال شو. حالا سلیقه ایه ولی شخصا کانسپت و سبک موسیقاشون، همه شون استایلمه.

من درحال خوندن نظرات و دیدن اینکه پستای وب لونارو لینک کردی:گریههههههه

==.

فوتوکانسپتای آرماگادون 230 تاسستت. چرا تمام نمیشهه.

واقعا جریان مفصلی بودد

عجیبه هیچی نمیدونستم

ولی تا حد زیادی بنظرم خوش شانس بودن...خوبه

خوشبحالت از اون دوران استرس‌زا چیزی تجربه نکردی.
من با اینکه تو استن لیستم نیستن ولی واقعا نگرانشون بودم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
برچسب های بنفش

~~~~~~~ PLAY ME ~~~~~~~~

 
bayan tools 𝗡𝗲𝘄𝗝𝗲𝗮𝗻𝘀 𝗯𝘂𝗯𝗯𝗹𝗲 𝗴𝘂𝗺

,𝙾𝚑, 𝚖𝚢 𝚋𝚊𝚋𝚢
𝚜𝚠𝚎𝚎𝚝 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚋𝚞𝚋𝚋𝚕𝚎 𝚐𝚞𝚖
𝙱𝚘𝚞𝚗𝚌𝚒𝚗' 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚙𝚕𝚊𝚢𝚒𝚗' 𝚋𝚊𝚕𝚕
더 높이 올려줘
𝚆𝚎'𝚛𝚎 𝚐𝚘𝚗𝚗𝚊 𝚏𝚕𝚢 𝚊𝚠𝚊𝚢

طبقه بندی بر اساس اسم آرتیست
Designed By Erfan Powered by Bayan