NCT127 'WE ARE SUPERHUMAN' iTunes Digital Booklet

آیتونز دیجیتال بوکلت های آلبوم WE ARE SUPERHUMAN از NCT127

  • rhn -🍋

راجب فیلم های جدید و قشنگ هم اطلاع رسانی میکنی؟

قبلش میگی ساخت چه کشوری؟ چون من فقط دارم کره ای میبینم. جدی.
و اینجا؟ عام نه ولی وبلاگ خودم حتما برنامه‌ش هست! چون یه جایی باید موردعلاقه هام رو بریزم بیرون وگرنه میترکمXD
راستش امروز اولین پستمو تو وبم نوشتم و قصد نداشتم حالاا حالاها به کسی شخصا آدرس بدم ولی چون خوندن وبلاگت باعث شد بعد ده روز وبلاگ زدن بگم بسه دیگه تنبلی بریم شروع کنیم، بفرمایید آدرس وب خدمت شما - برای اینکه دنبال کنی آدرسو ندادمها.. صرفا.. نمیدونم چرا. 

منم منظورم سریال های کره ای بودن :دی

نوشتن خیلی خوبه. حتما دنبالت میکنم❤️

خوبه. پس همونجا سریالایی که دوست دارم رو معرفی میکنم *-*
تشکراتت *قلب*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
برچسب های بنفش

~~~~~~~ PLAY ME ~~~~~~~~

 
bayan tools 𝗡𝗲𝘄𝗝𝗲𝗮𝗻𝘀 𝗯𝘂𝗯𝗯𝗹𝗲 𝗴𝘂𝗺

,𝙾𝚑, 𝚖𝚢 𝚋𝚊𝚋𝚢
𝚜𝚠𝚎𝚎𝚝 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚋𝚞𝚋𝚋𝚕𝚎 𝚐𝚞𝚖
𝙱𝚘𝚞𝚗𝚌𝚒𝚗' 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚙𝚕𝚊𝚢𝚒𝚗' 𝚋𝚊𝚕𝚕
더 높이 올려줘
𝚆𝚎'𝚛𝚎 𝚐𝚘𝚗𝚗𝚊 𝚏𝚕𝚢 𝚊𝚠𝚊𝚢

طبقه بندی بر اساس اسم آرتیست
Designed By Erfan Powered by Bayan