Stray Kids 'ODDINARY' Photo Concepts

  • Shoco -🍫

خدایاااااااا با ابالفضل خدایا بیا منو بخوررررررررررررررررررررررر

یا خداااااا😭😭😭😭😭😭😭😭😭💀💀💀💀💀💀

سعی کن به چشمای چان نگاه نکنی.......

همشون کنسلن:")

کنسل کم نیست؟؟؟؟؟

خاک به سرمممممممممم

دور از جونننن

چرا کمه:)

بله:)

اخه این بنگ چانو ببین..

نمیخوام اصلااا بهش نگاه کنم مرتیکه رو

این هیون اصلا حق من نیست

موافقم.

این سونگمین واقعا قشنگه من نمیتونم

دلم میخواد بدزدمش

این جونگین غیر قانونیه

برای قلب ضرر داره

این مرتیکه فلیکسسسسسسسس

کی؟؟
نمیشناسم

این مرتیکه جیسونگگگگگگگ

اینم نمیشناسم

این چانگبینننننننننن

اینو که اصلااا نمیشناسم

این لینووووووووو

کنسلی هیون کنسل

من دلم میخواد خود سونگمین بیاد منو بدزده

فلیکس بیا منو بکش

بیا منو بکش مرد

من اصلا نمیدونم جیسونگ چیه فقط میدونم باید منو بکشه

بیا منو بکش مرتیکهههههبتنستننبمبنشمشیبمبنیمبیشمبشیمبشت

لعنت جونگین و هیون رو ببیننننننن من مرگگگگ

باید زنده بمونیم^^

هیچکی با من در مورد فتوتیزرای امروز حرف نزنه جیغ میکشم T.T

جدن لال ترینممممممم T.T

اوه استری کیدز میک می کامپلیت مِس T.T

 

بات میدونی چیه شوکو؟! خیلی خوشحالم اون موهای زردمبول هیون رو انقد تو ذوق نزدن XD نورپردازیش خیلی قشنگ بود و باعث شد بجای موهای زردمبول موهای کراش ببینیم :") خیلی قشنگتره منکه راضیم (سو قهر در کار نیسXD)

ولی یونو من اگه یه فوتوتیزر با موهای قرمزیش نگیریم آروم نمیگیگیرم XD

اسکیز یه تنه برای روانی کردن استیا و سر به بیابون گذاشتن بیشتر از کافیهTTTTTTTTT


واییییییییی دقیقاااااااا
سر کجا بود یادم نیست ولی خیلی زردی موهاش تو چشم میزد😐😂😂
آره اینجا جدا کراش خالصههههههههTTTTTTTTT
آشتی😂
وای مو قرمز نگیریم ساختمون جی وای پی رو خراب میکنم مننن

چانگبین..............................................................................................

بای لایف و اینطورا

تزیسشحخزتن-خشسیحن-حخجشزنسحج موهاشونوووو واب سونگمینووو واب چانگبینوو  این بچه نون خودمونه؟ نه بابااا موهای فلیکس و هیونجینوووو  ابهت خاصی رو میشه تو چشمای چانگبین و لینو دیددد وابببب ولمممم کنینننن من اینا رو دیگه نمیشناسمممم

نشناسی طبیعیه
جمعه ۱۳ اسفند ۰۰ , ۱۹:۲۷ زن بنگ پی دی نیم ‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌

ماشالله 

چرا با اون شاخای پشت یاد شرک افتادم؟ طبیعیه؟XD

وای من یادش نیوفتادم ولی بچه ها یادش افتادن😂😂

یه مشت فرانکاشتاینِ شرک مانند😐😐😐😁😂💚🔩🔩🔩🔩🔩

 

ولی با اومدن فوتوتیزرای جدید من تازه شستم تیر خورد تیزرای قبلی ائن پشتشون سایه‌ی سفید و پیچ پیچس داشتن😁😁😁 

#کور

ارهههههههههههه فرانکشتایننننننننننن
هی میگفتم وای خدا این میخ تو کله رو کی داشتتتتتتتتت
آرهههههههههههه

اونی خیلیییییییی مرموزهههه
بعد یچیز دیگه
تو ساینتیست توایس هم چیونگ فرانکشتاین میشه :"
ربط دارن به نظرت؟

ولی بیاین قبول کنیم

نصف استیا با دیدن اون سایه ها یاد شرک افتادن...

چرا من نیوفتادم؟؟

ولی واقعا ترسناکه نمیتونم

مرررموزههههههههه

شوکو بیا لینو رو با رسم شکل توضیح بده

از توان من خارجه حقیقتا

من نمیدونم اینایی که عکس گرفتن چجوری قلبشون تحمل داشته عکس بگیره

من اینارو ببینم یا درجا غش میکنم یا مسیرم میره کنار میخورم تو دیوار

چگونه حق بگوییم :

بعد اینا جوری تمرکز میکنن انگار دارن از یه ادم عادی عکس میگیرن

کارشونهTT

د لنتیا

مردکه های پیچی:/

پیچی؟؟؟😂😂

من جای اون عکسبردارا بودم اینقد هول میشدم دوربین از ساختمون جی وای پی پرت میشد پایین

بعد از اون طرف کسی که اون میخارو گذاشته تو سایه ی اینا

حالا آروم باش

واقعا خیلی قلبش تحمل تونستن این عکسارو داشته

اره واقعا

من از اینجا میبینم اینارو واقعا دارم نمیتونم

بعد اون میاد میخ میزاره تو سرشون

ولی تو سایشون گذاشته ها :"

لطفا موهای فلیکسو با رسم شکل توضیح بده

ناتوانم.

نیازمند به توضیح زیبایی جونگین و شب بخیر من میرم

باران برای بعضی عرات جواب ندارم😂

فکر کردن به اینکه سایه هاشون شبیه شرکه واقعا با احساساتم بازی میکنه

شرک نیست
یجور زامبیاییه که تو کلشون میخه
اسماشون رو یادم نیست جدا :"

وای بخدا میبینی دوتا میخ اون شکلی زده بیرون یاد شرک میفتییTTTT

من یاد فرانکشتاین افتادمTT

12 پاسخ جدید:

عزیزم آشتی آشتی😂😂😂 (باز من آهنگ خوندنم گل کرد جررررر😂)

ما موقرمزی میخواهیممم❤❤❤❤❤❤ اعتصاب اعتصاب😂❤

 

عه ریلی!!!😶😶😶 من ام وی ساینتیست رو ندیدم😶 واااییی جدیدا حس نمیکنی تئوریای جی‌وای‌پی فمیلی داره بهم ربط پیدا میکنه؟! من ی همچین حسی داره بهم دست میده😶😶😶😶😶😶😶😶😶

😂😂
آخرش هم نگرفتیم :(

برو ببینش اونی *-*
وای ینی مثه اس ام فمیلی؟:")
شنبه ۱۴ اسفند ۰۰ , ۱۷:۲۷ 𝒊𝒕𝒛 𝒂𝒍𝒊𝒈𝒉𝒕 --

بعد جیک‌جین،اینقدر فشار رو قلبم زیاد بود ک به چند ماه استراحت عاطفی نیاز داشتم😭جی‌وای‌پی کثافط،اندکی بعد:تریلر ادینری-...

این همه"فشار قلب"لایق من نیست😭😭🪰

اصلا نمیشناسم اینارو،این همون لینوی منه؟!😭🪰پسرآآآآآم😭💦

منظورت از اون زامبیا فرانکشتاین نیست؟😂

چرا چرا دقیقا همونا😂
شنبه ۲۱ اسفند ۰۰ , ۱۵:۳۰ عاقد سوکهون (RITA)

نمیدونم چی به سرمون میخواد بیاد:")

خدا بهمون رحم کنه

همه چی ارومه...

من چقدر خوشحالم...

شوکو یچی بگم؟! نمیدونم میدونی یا نه ولی از این سری آدینری به بعد رسمن مطمئنمون کردن علاوه بر دنیای آبی و قرمز یدونه دنیای سبز هم داریم:) ایزی و آدینری و هرکوفت دیگه ای که سبز بود میره تو اون دسته XD

آره خلاصه...

حالا چیزیکه اینجا میخاستم بگم اینه که فوتوتیزرا هم 3 ورژن داشت که هرکدوم ماله یه دنیا هستن :)

سری اوله ماله سبز بود- سری دوم ماله آبی و سری سومی هم ماله قرمز بود ^^

 

 

پ.ن: فوتوتیزرا تموم شد ما هنوز فتوتیزر مو قرمزی خان رو نگرفتیم -____-

پ.ن 2: باز جای شکرش باقیست چان ما رو آرزو به دل رها نکردش:")))))))))))))))

پ.ن 3 در جواب کامنت باران: ببین عزیزم میخاستن فرانکاشتاین درستش کنن یهو شرک شد:|||||||

وای برگام-
وای
واییییییییییی ماماننننننننننننننن
نمیخواممممممممممممممممممممممممممممممTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT
منسزشمنمیمکشمنیشسمینشسکمک
ینی دنیای سبزشون چطوریهههههههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آره دیدی :"
من هیون مو قرمزی میخواممممممممTTTTTTTTTTTT
بیا امیدوار باشیم تو ام وی قرمزیه-
وای موهای چان و چانگبین و مینهو مرگ من بود توی این تیزرا-

طبیعیه من فقط هان و فلیکس میبینم عایا؟

ای ان چرا حس میکنم یهو بزرگ شد؟

....

جوری که من تیزرا و ترک ویدیو و همه رو میبینم حس خفن بودن بهم دست میده از اینکه تو این فندومم فک کنم خودشون این حسو ندارن-

#ندید-بدید

نه طبیعیه این سندروم همه استیاست
ولی من ترک ویدیوها رو نمیبینم-
دچار فشار روانی میشم-

میخوام نبینم

نمیشه

یعنی اصلاااااا نمیتونم

به خودم میام میبینم دارم میبینمشون:")

منم رفتم توییتر فوتوتیزرا رو بردارم یهو دیدم دارم نگاشون میکنم نصفشم دیدم :"
بعد سریع زدم بیرون و به خودت گفتم گمشو برو اونور زنیکه بذار آلبوم بیاد بعد هر گوهی خواستی بخور :/

میدونی خیلیا خیلیییییی تحمل دارن تا روز کامبک هیچیییییییی نمیبینن که اسپویل نشه براشون

هیچییییییی نمیبینن حتی فوتوتیزر

حتی بگو بیا جلد آلبومو ببین فقط

اصنننننننن نمیان

نمد چجوری تحمل دارنننننننننننن

اونا رو من درک نمیکنم-
نمیگن یهو از شدت فشاری که توی یه روز بهشون میاد سکته میکنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟:"
يكشنبه ۲۲ اسفند ۰۰ , ۱۲:۰۵ عاقد سوکهون (RITA)

مثلا فک کن:/

ما برا جیک جین:/

یه ماه هیچی نمیدیدیم:/

میشد اصن؟:/

مثه مرگ بود تصورش
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
برچسب های بنفش

~~~~~~~ PLAY ME ~~~~~~~~

 
bayan tools 𝗡𝗲𝘄𝗝𝗲𝗮𝗻𝘀 𝗯𝘂𝗯𝗯𝗹𝗲 𝗴𝘂𝗺

,𝙾𝚑, 𝚖𝚢 𝚋𝚊𝚋𝚢
𝚜𝚠𝚎𝚎𝚝 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚋𝚞𝚋𝚋𝚕𝚎 𝚐𝚞𝚖
𝙱𝚘𝚞𝚗𝚌𝚒𝚗' 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚙𝚕𝚊𝚢𝚒𝚗' 𝚋𝚊𝚕𝚕
더 높이 올려줘
𝚆𝚎'𝚛𝚎 𝚐𝚘𝚗𝚗𝚊 𝚏𝚕𝚢 𝚊𝚠𝚊𝚢

طبقه بندی بر اساس اسم آرتیست
Designed By Erfan Powered by Bayan